Philips Quadrante HD7862/20 bruin, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Quadrante HD7862/20 bruin, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

smelva 31-12-2012

Na mijn review in okt 2011 vind ik het nog steeds een mooie uitstraling hebben, maar aan mooi alleen heb je niets als het apparaat er na een jaar de brui aan geeft.
Tot veertien dagen terug altijd goed gewerkt.
Nu storing op storing.Ga deze week terug naar de winkel ben benieuwd hoe Philips dit gaat oplossen, bij mijn vorige senseo enkele jaren geleden brak de klep af en kreeg gelijk een nieuw apparaat. ben benieuwd hoe dit afloopt!!!

pieter0 29-12-2012

Dertien maanden in bezit. Eigenlijk vanaf het begin ellende.
Waterbak is niet echt makkelijk bij te vullen (persoonlijk).
Na aantal maanden de af en toe koude koffie.
Na half jaar loopt niet altijd het water gelijk door, daardoor halve bakjes koffie.
En uiteindelijk nu valt het apparaat continue spontaan uit. Nu moet je tot vier-vijf keer het apparaat weer aanzetten om uiteindelijk twee volle bakjes koffie te krijgen.
Smaak, Mogelijkheden, Gebruiksgemak en Vormgeving is allemaal persoonlijk.
MAAR TOCH NIET DE DUURZAAMHEID. Dertien maanden geleden bijna €100 hiervoor uitgegeven.

Officiele reactie van Philips Nederland 04-01-2013

Beste Pieter0,

Uit uw review kan ik opmaken dat u problemen ervaart met uw Senseo Quadrante. Ik betreur het om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u een dergelijk probleem ervaart met uw Senseo koffiezetapparaat. Zodra het apparaat zichzelf uitschakelt heeft dit te maken met een defect van de printplaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega kan u vervolgens verder informeren. Het apparaat dient te worden gerepareerd in ons service centrum.

Ik wil u erop attenderen dat u 2 jaar fabrieksgarantie (vanaf aankoopdatum) heeft op uw Senseo.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

waterman21 03-08-2012

Ik heb afgelopen donderdag er eentje gekocht op de rommelmarkt ,omdat mijn dochter er ook eentje had en die bevalt prima zet heerlijk bakje koffie en wil hem echt niet meer missen.Maar helaas hij deed het niet toen we hem thuis wilde proberen ,helaas weten we niet hoe oud hij is??,heb gebeld met philips service en hij kon gemaakt worden dat kwam dan ongeveer op 50 euro of zelfs nog wat meer!!!Nu weet ik niet wat ik doen moet is hij het waard!!! Wie heeft tips of kan mij iemand van philips hier mee over vertellen.
Mvgr.B.Waterink

margrietha kk 25-05-2012

Ik heb diverse onhandige apparaten gehad van Philips maar dit is een prima apparaat.
Snel een goed heet kopje koffie, dus een apparaat wat doet wat ie moet doen. Degelijk en goed te bedienen. Gebruik bijna altijd alleen de stand normaal, de andere stand krijg je de helft aan hoeveelheid koffie en is dus sterker van smaak.
Heb dus geen last zoals bij andere reviews dat het apparaat niet snel is of koffie niet heet is of trilt. Deze doet het gewoon prima...

Chrissy2 22-05-2012

Dit apparaat een maand geleden gekocht als opvolger van de Princess (Petra) 242124.
In eerste instantie leek het een aardige vervanger van die Princess (die na 2 1/2 jaar intensief gebruik stuk ging maar nooit een mankement heeft gehad en altijd heerlijke warme koffie maakte), maar na vier dagen begon het gesodemieter. Eerst een halve hoeveelheid van de ingestelde hoeveelheid, daarna wat vreemde geluiden en vervolgens kwam er helemaal geen koffie meer uit. De thermostaat deed het ook niet meer. Teruggebracht naar de winkel en stonden daar voor de keus, of een nieuwe of geld terug. Voor het laatste gekozen omdat we er geen vertrouwen meer in hadden.
Wat een ellende en wat is Philips bezig zijn goede naam te verkwanselen. Voor ons dus nooit meer een Philips koffiezetter.
Nu als tussenoplossing de Inventum HK5B. Kijken hoe lang die het volhoudt.

hart 17-03-2012

Ik wilde een nieuw senseo pad koffie machine na inmiddels er diverse versleten te hebben.
Ik ben puur voor de vormgeving gegaan.
Ik vind het een waardeloos koffiepad machine.
Ten eerste duurt het langer met opwarmen.
De klep gaat zwaar open en daardoor duw je het apparaat wel eens van zijn plaats.
De padhouder ligt diep en daardoor moeilijk de koffiepad er recht in te leggen.
Bij het dichtdoen van de klep, moet je de klem onnodig hard dicht drukken.
Hij maakt aanzienlijk meer lawaai en trilt ook flink.
De verstelbare kopjes bodem gaat dan ook flink tekeer en daardoor schuiven de kopjes onder de vultuut vandaan, en daardoor geen koffie in de kopjes :-(
De verstelbare bodem zit er ook gammel in.
De vultuut druppelt ook flink na.
Als je de waterkan eruit haalt heb je bijna het koffiezetapparaat in je handen.

Philips heeft me met dit koffiezetapparaat flink teleur gesteld. ( Philips dit kan veel beter !!! )

smelva 19-03-2012

Goedendag.
Ik denk dat u een tweedehandse gekocht hebt, zo te lezen.
Wij hebben deze al enkele maanden: en hebben niets dan lof over deze machiene. Een dikke plus voor philips.
Is veel stiller als de oude uitvoering
Is net zo vlug warm ald de oude
Er trillen geen kopjes van de plaat.
Water vullen een dikke verbetering.
En als laatste de koffie is lekker warm en smaakt heerlijk.
mvg Fred

Officiele reactie van Philips Nederland 20-03-2012

Wist u dat u standaard 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft?

Wij raden u daarom ook aan om contact op te nemen met de Philips klantenservice op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m). De Philips klantenservice is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om gebruik te maken van onze gratis chat service! Dit doet u door op de onderstaande link te klikken. Kies voor Huishoudelijke producten en klik vervolgens op 'Chat met ons'. Hier volgt de link:

smelva 10-10-2011

Mooi apparaat,een sieraad in de keuken.
Ook handig het waterreservoir aan de zijkant.
En het instelbaar watervollume.
Al met al zeer tevreden met deze aankoop.

Officiele reactie van Philips Nederland 04-01-2013

Beste Smelva,

Uit uw review begrijp ik dat u niet geheel tevreden bent over uw Senseo Quadrante. Ik vind het spijtig om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u storingen ervaart met de Senseo. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie (vanaf aankoopdatum) op het apparaat. U geeft aan langs de winkel te gaan waar u het heeft gekocht. Als ze daar weinig voor u kunnen doen, wil ik adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan vervolgens met u doorspreken wat de mogelijkheden zijn.